ჩატარებული ტრენინგები

2012-2013 სასწავლო წელი




 ჩატარების ადგილი
 თარიღი
 საათების რაოდენობა
1
 თელავის #7 საჯარო სკოლა
 3.06  -   8.06
 24
2
 ლაგოდეხის #3 საჯარო სკოლა
 10.06  -15.06
 24
3
 ახალციხის #5 საჯარო სკოლა
 17.06 -  22.06
 24
4
 ახალციხის #5 საჯარო სკოლა
 17.06  -  22.06
 24
5
 ასპინძის საჯარო სკოლა
 23.06  -  28.06
 24
6
ქუთაისის მასწავლებლის სახლი
08.12  -  13.12
24

სესიის  მიზანი
I დღე
  •    ტრენინგის მიზნების გაცნობა;
  •    შეცდომების გასწორებაზე მუშაობა, დაწყებითი კლასების მოსწავლეებისთვის ტიპური შეცდომების დაფიქსირება;
  •    თანამედროვე ქართული სალიტერატურო ენის ბგერითი შედგენილობის დახასიათება სხვადასხვა ნიშნით;
  •    დამარცვლის საფუძვლებისა და გადატანის წესების პრაქტიკაში გამოყენება;
  •    ასიმილაციის, დისიმილაციისა და მეტათეზისის აღმოჩენა წინადადებაში;
  •    მორფოლოგიის, როგორც გრამატიკის ნაწილის მნიშვნელობის გაცნობიერება;
  •    მეტყველების ნაწილების დახასიათება;
  •    არსებით სახელთა კლასიფიკაცია შინაარსის მიხედვით და მათი წინადადებაში ამოცნობა;
  •    არსებითი სახელის ბრუნების თავისებურების ანალიზი;
  •    ზედსართავ სახელთა მართლწერის თავისებურების  ანალიზი;
  •    რიცხვითი სახელების მართლწერის კანონზომიერების  დადგენა;
  •    ნაცვალსახელთა კლასიფიკაცია და მათი აღმოჩენა წინადადებაში;
  •    ნაცვალსახელთა ბრუნების თავისებურების ანალიზი;
  •    ზმნისა და მისი კატეგორიების დახასიათება  მათი ამოცნობა წინადადებაში
  •    ზმნასთან დაკავშირებული მართლწერის თავისებურებათა ანალიზი;
  •    მასწავლებელს შეუძლია ზმნიზედის, ანდებულის, კავშირის, შორისდებულის, ნაწილაკის ამოცნობა წინადადებაში და ახასიათება
სესიის  მიზანი
 II დღე
  •  სინტაქსის, როგორც ფილოლოგიური მეცნიერების შესახებ საუბარი; სიტყვათა სინტაქსური შეკავშირებისა და წინადადებაში სიტყვათა წყვილების გაცნობა;
  • წინადადებაში სიტყვათა წყობის ფუნქციების გაცნობა;
  • წინადადების ტიპების გაცნობა მოდალობის მიხედვით;
  • წინადადების წევრების გაცნობა;
  • სასვენი ნიშნების მართებულად ხმარების წესებზე ვარჯიში;
  • პირდაპირი და ირიბი ნათქვამის გაცნობა, მათ გაფორმებასა და პუნქტუაციის წესებზე ვარჯიში;
სესიის  მიზანი
III დღე
  • ლექსიკოლოგიის საგანი;
  • სინონიმები, ომონიმები, ანტონიმები - მათი ამოცნობა და გამოყენება;
  • სიტყვის მნიშვნელობის შეცვლა, ეტიმოლოგია, პოლისემია;
  • არქაიზმები, დიალექტიზმები, ნეოლოგიზმები, ბარბარიზმები, კალკები, ჟარგონები, დარგობრივი ლექსიკა;
  • იდიომები, ფრაზეოლოგიზმები;
  • სიტყვათწარმოება: დერივატები, კომპოზიტები.
სესიის  მიზანი
IV დღე
  •  სტილის რაობის განსაზღვრა სამწერლობო ენაში;
  • სტილისტიკის, როგორც ფილოლოგიური მეცნიერების მიმოხილვა;
  • ფუნქციონალური სტილისტიკისა და ძირითადი ფუნქციონალური სტილების გაცნობა;
  • სინონიმიის ფუნქციის გაცნობა სტილისტიკაში;
  • ლექსიკური სტილისტიკის ძირითადი საკითხების განხილვა.
სესიის  მიზანი
V დღე
  • ძირითადი სტილისტიკური ხარვეზების გაცნობა და მათ იდენტიფიცირებაზე მუშაობა;
  • ლიტერატურისმცოდნეობითი ტერმინების გაცნობა და იდენტიფიცირება;
  • ლიტერატურული ჟანრების და მათი ძირითადი მახასიათებლების გაცნობა;
  • სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტების კომპოზიციური ელემენტების გაცნობა.
სესიის  მიზანი
VI დღე
  •   მასწავლებლები გაეცნობიან არგუმენტირებული ესეს დაწერის სპეციფიკას და მისი შეფასების კრიტერიუმებს;


                                                        2013-2014 სასწავლო წელი



 ჩატარების ადგილი
 თარიღი
 საათების
   რ-ბა
მოდული
1
 ქარელის #1 საჯარო სკოლა
 24

2
 ხაშურის #2 საჯარო სკოლა

 24

3
 ხაშურის #3 საჯარო სკოლა

 24

4
 ლანჩხუთის საჯარო სკოლა

 20

5
ლანჩხუთის საჯარო სკოლა

10

6
 დაბა ხულოს საჯარო სკოლა

 30

7
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა

20

8
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა

10





1-ლი მოდულის მიზნები
მე-2 მოდულის მიზნები
მე-3 მოდულის მიზნები


                                              2014-2015 სასწავლო წელი



 ჩატარების ადგილი
 თარიღი
 საათების
   რ-ბა
მოდული
1
ახალციხის #2საჯარო სკოლა

20

2
ახალციხის #5 საჯარო სკოლა

10


















Комментариев нет:

Отправить комментарий