2012-2013 სასწავლო წელი
ჩატარების ადგილი
|
თარიღი
|
საათების რაოდენობა
|
|
1
|
თელავის #7 საჯარო სკოლა
|
3.06
- 8.06
|
24
|
2
|
ლაგოდეხის #3 საჯარო სკოლა
|
10.06
-15.06
|
24
|
3
|
ახალციხის #5 საჯარო სკოლა
|
17.06
- 22.06
|
24
|
4
|
ახალციხის #5 საჯარო სკოლა
|
17.06
- 22.06
|
24
|
5
|
ასპინძის საჯარო სკოლა
|
23.06
- 28.06
|
24
|
6
|
ქუთაისის მასწავლებლის სახლი
|
08.12 -
13.12
|
24
|
სესიის მიზანი
I
დღე
- ტრენინგის მიზნების გაცნობა;
- შეცდომების გასწორებაზე მუშაობა, დაწყებითი კლასების მოსწავლეებისთვის ტიპური შეცდომების დაფიქსირება;
- თანამედროვე ქართული სალიტერატურო ენის ბგერითი შედგენილობის დახასიათება სხვადასხვა ნიშნით;
- დამარცვლის საფუძვლებისა და გადატანის წესების პრაქტიკაში გამოყენება;
- ასიმილაციის, დისიმილაციისა და მეტათეზისის აღმოჩენა წინადადებაში;
- მორფოლოგიის, როგორც გრამატიკის ნაწილის მნიშვნელობის გაცნობიერება;
- მეტყველების ნაწილების დახასიათება;
- არსებით სახელთა კლასიფიკაცია შინაარსის მიხედვით და მათი წინადადებაში ამოცნობა;
- არსებითი სახელის ბრუნების თავისებურების ანალიზი;
- ზედსართავ სახელთა მართლწერის თავისებურების ანალიზი;
- რიცხვითი სახელების მართლწერის კანონზომიერების დადგენა;
- ნაცვალსახელთა კლასიფიკაცია და მათი აღმოჩენა წინადადებაში;
- ნაცვალსახელთა ბრუნების თავისებურების ანალიზი;
- ზმნისა და მისი კატეგორიების დახასიათება მათი ამოცნობა წინადადებაში
- ზმნასთან დაკავშირებული მართლწერის თავისებურებათა ანალიზი;
- მასწავლებელს შეუძლია ზმნიზედის, თანდებულის, კავშირის, შორისდებულის, ნაწილაკის ამოცნობა წინადადებაში და დახასიათება
სესიის მიზანი
II
დღე
- სინტაქსის, როგორც ფილოლოგიური მეცნიერების შესახებ საუბარი; სიტყვათა სინტაქსური შეკავშირებისა და წინადადებაში სიტყვათა წყვილების გაცნობა;
- წინადადებაში სიტყვათა წყობის ფუნქციების გაცნობა;
- წინადადების ტიპების გაცნობა მოდალობის მიხედვით;
- წინადადების წევრების გაცნობა;
- სასვენი ნიშნების მართებულად ხმარების წესებზე ვარჯიში;
- პირდაპირი და ირიბი ნათქვამის გაცნობა, მათ გაფორმებასა და პუნქტუაციის წესებზე ვარჯიში;
სესიის
მიზანი
III დღე
- ლექსიკოლოგიის საგანი;
- სინონიმები, ომონიმები, ანტონიმები - მათი ამოცნობა და გამოყენება;
- სიტყვის მნიშვნელობის შეცვლა, ეტიმოლოგია, პოლისემია;
- არქაიზმები, დიალექტიზმები, ნეოლოგიზმები, ბარბარიზმები, კალკები, ჟარგონები, დარგობრივი ლექსიკა;
- იდიომები, ფრაზეოლოგიზმები;
- სიტყვათწარმოება: დერივატები, კომპოზიტები.
სესიის მიზანი
IV დღე
- სტილის რაობის განსაზღვრა სამწერლობო ენაში;
- სტილისტიკის, როგორც ფილოლოგიური მეცნიერების მიმოხილვა;
- ფუნქციონალური სტილისტიკისა და ძირითადი ფუნქციონალური სტილების გაცნობა;
- სინონიმიის ფუნქციის გაცნობა სტილისტიკაში;
- ლექსიკური სტილისტიკის ძირითადი საკითხების განხილვა.
სესიის
მიზანი
V დღე
- ძირითადი სტილისტიკური ხარვეზების გაცნობა და მათ იდენტიფიცირებაზე მუშაობა;
- ლიტერატურისმცოდნეობითი ტერმინების გაცნობა და იდენტიფიცირება;
- ლიტერატურული ჟანრების და მათი ძირითადი მახასიათებლების გაცნობა;
- სხვადასხვა ჟანრის მხატვრული ტექსტების კომპოზიციური ელემენტების გაცნობა.
სესიის
მიზანი
VI დღე
2013-2014 სასწავლო წელი
ჩატარების ადგილი
|
თარიღი
|
საათების
რ-ბა
|
მოდული
|
|
1
|
ქარელის #1 საჯარო სკოლა
|
24
|
||
2
|
ხაშურის #2 საჯარო სკოლა
|
24
|
||
3
|
ხაშურის #3 საჯარო სკოლა
|
24
|
||
4
|
ლანჩხუთის საჯარო სკოლა
|
20
|
||
5
|
ლანჩხუთის საჯარო სკოლა
|
10
|
||
6
|
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა
|
30
|
||
7
|
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა
|
20
|
||
8
|
დაბა ხულოს საჯარო სკოლა
|
10
|
1-ლი მოდულის მიზნები
მე-2 მოდულის მიზნები
მე-3 მოდულის მიზნები
2014-2015 სასწავლო წელი
ჩატარების ადგილი
|
თარიღი
|
საათების
რ-ბა
|
მოდული
|
|
1
|
ახალციხის
#2საჯარო სკოლა
|
20
|
||
2
|
ახალციხის
#5 საჯარო სკოლა
|
10
|
||
Комментариев нет:
Отправить комментарий